Intrebari frecvente
Vezi intrebari
Ce s-a schimbat?

In urma achizitiei ERGO de catre SIGNAL IDUNA s-a schimbat doar actionarul companiei. Compania  va continua sa functioneze ca si pana acum.

Vor exista efecte ale aprobarii tranzacției pentru clientii ERGO Asigurari S.A.?

Clientii ERGO Asigurari S.A. vor continua sa beneficieze de aceeasi calitate a serviciilor. Acestea vor fi la aceleasi standarde de profesionalism cu care v-am obisnuit.

Birourile ERGO Asigurari S.A. raman la aceeasi adresa?

Desigur, birourile ERGO vor continua sa functioneze la aceeasi adresa. Orice schimbare de adresa va fi comunicata in timp util, la momentul respectiv.

Am primit o notificare de reinnoire a politei de asigurare. Care sunt pasii de urmat?

Procesul de reinnoire a politelor ramane neschimbat si puteti contacta cu incredere intermediarul sau angajatul ERGO Asigurari S.A. cu care ati incheiat polita de asigurare initiala, folosind datele de contact deja cunoscute.

Unde pot cere informatii suplimentare despre calitatea mea de client ERGO Asigurari S.A.?

Pentru operatiuni, servicii si consultanta, clientii trebuie sa continue sa contacteze ERGO Asigurari S.A.,  la datele de contact disponibile pe site-ul companiei la sectiunea Contact. Daca polita de asigurare a fost intermediata de catre unul dintre partenerii ERGO Asigurari S.A., continuati sa il contactati cu incredere, relatia cu partenerii nostri continua in aceleasi conditii.

Ce ar trebui sa fac in caz de dauna?

Va rugam sa tineti cont de faptul ca procesul de notificare si gestionare a daunelor ramane neschimbat.

Apelati Serviciul de Asistenta Clienti utilizand numerele de telefon scrise pe pagina noastra web sau in polita dumneavoastra de asigurare.

Cine poate notifica si deschide dosarul de dauna?

Dosarul de dauna poate fi deschis de catre:  Asiguratul/Contractantul bunului asigurat, utilizatorul bunului achizitionat in leasing sau imputernicitul legal al Asiguratului / Pagubitului / Beneficiarului;

Care este modul de notificare a unei daune?

Asiguratul/ Pagubitul/ Beneficiarul notifica asiguratorul telefonic prin serviciul call center sau pe adresa de email dedicata, cu privire la aparitia evenimentului asigurat in conformitate cu termenele prevazute in conditiile de asigurare.

Notificatorul daunelor va fi contactat de unul dintre inspectorii constatatori locali in vederea constatarii avariilor.

Care sunt documentele necesare pentru instrumentarea dosarului de dauna?

In functie de caz poate fi solicitata prezentarea unor documente suplimentare celor de mai jos, pentru instrumentarea dosarelor de dauna:

Cartea de identitate / buletin de identitate a/al Asiguratului sau a/al Imputernicitului; Permisul de conducere al persoanei care se afla la volan in timpul procedurii evenimentului (pentru cazurile auto); Certificatul de inmatriculare al autovehiculului avariat (pentru cazurile auto); Formularul de Constatare Amiabila de Accident completat si semnat de cei doi conducatori auto sau orice alte documente emise de autoritati / institutii abilitate (de ex: Proces - Verbal, Anexa 2 .etc), din care se reiasa cauzele si circumstantele producerii evenimentului si culpa persoanei care a produs evenimentul (pentru cazurile auto);  Actul de proprietate al bunului asigurat; Imputernicire de la persoana juridica proprietar al bunului asigurat; Procura notariala, in cazul in care nu se poate prezenta la constatare proprietarul bunului asigurat, persoana fizica; imputernicire de la societatea de leasing, in cazul in care autovehiculul este in proprietatea unei societati de leasing (pentru cazurile auto);

Actele mentionate mai sus trebuie prezentate in original.

Toate aceste documente trebuie sa fie insotite de Declaratia/ Instiintarea privind producerea evenimentului. In functie de clasa de asigurare, puteti descarca documentul de aici .

Unde se pot efectua reparatiile ?

Reparatiile pot fi efectuate:

1. In unitatile reparatoare auto care au incheiat un contract de colaborare cu SIGNAL IDUNA Asigurari (in cazul avariilor auto). Lista acestor unitati poate fi consultata aici , care va fi prezentata de catre inspectorii constatatori in momentul constatarii avariilor auto.

2. In regie proprie, optand pentru una din variantele de mai jos:

Solicitarea informatiilor suplimentare inspectorului constatator, privind reparatia in regie proprie; 

Solicitarea unei oferte de reparatii in regie proprie poate fi transmisa pe adresa de email dosarecasco@signal-iduna.ro sau dosarenonauto@signal-iduna.ro.

3. In orice unitate reparatoare auto autorizata RAR (in cazul avariilor auto), respectandu-se totodata prevederile conditiilor de asigurare aferente politei de asigurare Casco, in baza careia se vor aviza daunele bunului asigurat sau cu orice firma autorizata prestatoare de servicii care sa fie capabila sa remedieze avariile bunului asigurat (in cazul avariilor non-auto).

Care sunt avantajele alegerii unui service partener SIGNAL IDUNA ASIGURARI ?

Beneficiati de decontarea directa intre SIGNAL IDUNA ASIGURARI si unitatea reparatoare auto, in baza conventiei de colaborare. Totodata aveti garantia efectuarii reparatiei intr-un service verificat de SIGNAL IDUNA ASIGURARI si a realizarii rapide a reconstatarilor fara sa fie nevoie in mod obligatoriu de prezenta dumneavoastra in calitate de Asigurat / Pagubit/ Beneficiar.